11 Mart 2008 Salı

RÖPÖRTAJ

adınız:halil kuş
mesleğiniz:ayakkabı tamircisi
bu mesleği seçme sebebiniz:okuyamadım babamında durumu yoktu anlıyacağınız baba mesleği biraz para kazanıp azda olsa dükkanı büyüttüm.
elinizde olsaydı hangi mesleği seçerdiniz:tabi ilk önce okumak isterdim.sonra artık ne olduysam olurdum.
peki sizin dönemdeki meslek seçimiyle bu dönemdeki meslek seçimini karşılaştırırmısınız:bizim bulunduğumuz dönem kolay meslek seçemezdik hewm çoğunluk yoktu hemde durum varsa baba öldükten sonra onun mewsleğini alırdık.şimdi ise imkan olmasına rağmen meslek edinmek için bin türlü sınava tabir tutuluyısun.
bulunduğunuz dönemde meslek seçimine yardimci kurum veya kuruluş varmıydı?varsa isimlerini sayabilirmisiniz:benim zamanımda tek bildiğim oda türkiye işçi bulma kurumu
peki sizin geçmişte ticaretnasıl yapılmasıyla ilgili bilginiz varmı:ewt azda olsa bilirim ticaret şimdiki gibi yapılırdıben zaten hemen hemöen bu döneme yakın birez ilerlemeya başladım.

Hiç yorum yok: